KEYSTONE

JELENTKEZEM
TÖBBET SZERETNÉK TUDNI

A KeyStone egy több modulból felépülő, interaktív tudásmegosztó program, ahol Szakértőink az Üzleti Szolgáltatóközpontban megszerzett gyakorlati tudásukat adják át a szektor iránt érdeklődőknek.


A Program célja, hogy teljes, átfogó képet kapjanak a résztvevők arról, hogy miként építhetik karrierjüket a szektorban.


Kinek érdemes részt venni tudásmegosztó programunkon?

a tudásmegosztó program

  • Hallgatóknak, frissdiplomásoknak
  • Pályaváltóknak
  • A szektorban 0-2 év munkatapasztalattal rendelkezőknek

Iránytű az Üzleti Szolgáltatóközpontok

(Business Service Centres) világához

  • Gyakorlati, életszerű tudást kapsz első kézből
  • Karrierlehetőség - megismerheted a hozzád leginkább passzoló állás- és szakmai fejlődési lehetőségeket
  • Megismerheted a különböző típusú üzleti szolgáltatóközpontokban található pozíciók mögötti valódi jelentést

Miért jelentkezz?

JELENTKEZEM
EZ NEKEM VALÓ?

Tudtad?

  • Jelenlegi kutatások szerint több, mint 200 üzleti szolgáltatóközpont működik Magyarországon
  • Jelenleg kb. 75 000 munkavállalót foglalkoztat a szektor
  • Budapesten, Debrecenben, Szegeden, Székesfehérváron, Pécsen, Győrben, Miskolcon, és sok más városban találsz szolgáltatóközpontokat
  • A szolgáltatóközpontok 57%-a legalább 8 nyelven szolgálja ki ügyfeleit
  • A központok többsége multikulturális, nemzetközi vállalat

A Programról

A KeyStone Magyarországon egy minden tekintetben egyedi tudásmegosztó program, ami segíti a szolgáltatóközpontokban való tájékozódást és karriertervezést. Jelmondata: „Tárd fel a benned rejlő lehetőségeket!”. A program tudást ad át, amellyel felvértezve magabiztosabban tudod kiválasztani a számodra tökéletes pozíciót.


A KeyStone egy jelenleg 10 modulból felépülő, interaktív tudásmegosztó program, ahol Szakértőink az üzleti szolgáltatóközpontban megszerzett gyakorlati tudásukat kívánják átadni a szektor iránt érdeklődőknek.

A teljes KeyStone tudásmegosztó program egy olyan élmény, mely munkaerőpiaci versenyelőnyhöz juttatja a szektor iránt érdeklődőket.


A program magyar és angol nyelven érhető el.

JELENTKEZEM
EZ NEKEM VALÓ?

A "SELL YOURSELF" modul általános útmutatást ad a szektorban szükséges karrier-menedzselési készségek fejlesztése (pl. önéletrajz elkészítése, munkakeresés) kapcsán. Segít továbbá megérteni a különböző interjúk típusait, melyekkel az álláskeresők az üzleti szolgáltató szektorba való jelentkezésükkor találkozhatnak.

A modul teljes időtartama kb. 2,5 óra.


Az „ IT SERVICE MANAGEMENT” modul segít eligazodni a szolgáltató központokban egyre bővülő Informatikával (IT) kapcsolatos poziciók között, áttekintve hogyan működik egy IT szervezet, milyen szolgáltatásokat kínál, és a munkavállalók számra (pályakezdőknek illetve pályaváltóknak is) mennyire szerteágazó lehetőségek vannak, nem csak IT szaktudással rendelkezők számára is.

A modul teljes időtartama kb. 4 óra


A "DIGITAL AWARENESS" modul segít megérteni a szolgáltatóközpontok mindennapokban használt digitális- és RPA eszközeit és megoldásait, továbbá azok hatását a főbb üzleti folyamatokra.

A modul teljes időtartama kb. 3 óra.


A "LEAN AWARENESS" modul segít megérteni és a gyakorlatban alkalmazni a LEAN koncepcióját a szolgáltatóközpontok által ellátott folyamatokhoz kapcsolódóan.

A modul teljes időtartama kb. 2 óra.


A "HR" modul segít megérteni a szolgáltatóközpontok által ellátott főbb HR folyamatokat, mint például a bérszámfejtés előkészítését, a kompenzációk és egyéb juttatások kezelését, az ügyfélszolgálati folyamatok kezelését, illetve a munkavállalói adatkarbantartást, valamint a toborzási folyamatok ellátását.

A modul teljes időtartama kb. 4 óra.


A "SOURCE TO PAY" modul segít megérteni a vállalati beszerzéstől egészen a beszállítói kifizetésig történő teljes folyamatot. A jelentkezők betekintést nyernek a beszerzési folyamatokba, a beszállítói kiválasztásba, valamint az általános szerződési folyamatokról és a logisztikai háttér fontosságáról is ismereteket szereznek.

A modul teljes időtartama kb. 4 óra.


A "COMMERCIAL" modul a kereskedelmi folyamatok szolgáltatóközpontok által ellátott rétegét fogja össze, melyek része például a komplex törzsadatkezelés, a megrendelés feldolgozás, az értékesítés támogatás, illetve az ügyfélszolgálati folyamatok.

A modul teljes időtartama kb. 3,5 óra.


A "FINANCE” modul keretében arra világítunk rá, hogy az egyes pénzügyi folyamatok, mint a szállítói számlakezelés (AP), vevői számla-és követeléskezelés (AR), továbbá a könyvelési folyamatok (GL) hogyan kapcsolódnak egymáshoz.

A modul teljes időtartama kb. 6 óra.


A "COMPLIANCE" modul a főbb vállalati előírások, szabályzatok és szabályok közötti összefüggésekre és azok fontosságára összpontosít.

A modul teljes időtartama kb. 2,5 óra.


A "COMPASS TO THE WORLD OF SHARED SERVICES & ORGANIZATIONAL CULTURE" modul egy "iránytű", mely megismerteti a program célcsoportjával a szolgáltatóközpontok világát, és azon túl egyfajta "túlélési útmutatóként" szolgál az ott töltött mindennapokhoz kapcsolódóan.

A modul teljes időtartama kb. 4 óra.

Hallgatóknak, frissdiplomásoknak, 0-2 év tapasztalattal rendelkezőknek

Pályaváltóknak

Egy „Fordító Program” ami

segít megérteni és megismerni a szolgáltatóközpontok működését, folyamatait, „szakzsargonját”

segít átlátni a kínálkozó pozíciók valódi jelentését, tartalmát

és talán a legfontosabb, segít megtalálni a „szuperképességeidet” (mert igen, van neked is olyan!), amikkel igazán jól fogsz tudni érvényesülni új karriered során!

JELENTKEZEM
TÖBBET SZERETNÉK TUDNI

A Program Megalkotója

Slomska Monika

Több, mint két évtizedes vezetői tapasztalattal rendelkező vezető tanácsadó, a Knowledge Pyramid Kft. alapítója és ügyvezető igazgatója, a KeyStone program ötletgazdája, a Magyar Szolgáltatóipari és Outsourcing Szövetség elnöke. Karrierje során több szolgáltatóközpont felépítésében és vezetésében vett részt. Legkedveltebb szakmai területei a változásmenedzsment, illetve szolgáltatóközpontok alapoktól történő felépítése.

Kinek Ajánljuk?

A KeyStone egy olyan program, amely minden tanulni vágyót támogat, különös figyelmet fordítva a diákokra, frissdiplomásokra, belépő szintű munkavállalókra és a pályaváltókra.

0-2 év Tapasztalattal Rendelkezőknek

Frissen Végzett Hallgatóknak

Álláskeresőknek

  • Útmutatást ad a végzettségükhöz kapcsolódó munkalehetőségeik terén
  • Az adott végzettséghez kapcsolódóan kínál lehetőségeket
  • Elmagyarázza az egyes munkakörök közötti különbségeket

Pályaváltóknak

  • Izgalmas, jól fizető, korábban nem ismert munkavégzési lehetőségeket kínál
  • Megmutatja, hogy végzettségük és tapasztalatuk milyen munkakörök betöltésére teszik őket alkalmassá
  • Olyan alapot ad, aminek köszönhetően nem éri majd őket meglepetés a szolgáltatóközpontok, vagy az adott munkakör kapcsán
JELENTKEZEM

Miért?

Példa

Ide kapcsolódóan példaként lehet venni egy, a végzettségét nem túl régen megszerző munkavállalót, aki ugyan rendelkezik a szükséges szakképesítéssel, de nem rendelkezik megfelelő információval, tudással a szektort illetően. Emiatt a hozzá nem illő, számára hosszútávú karrierlehetőséget nem biztosító pozícióra jelentkezik.

Példa

Vegyünk példaként egy szlavisztika szakos hallgatót, aki egyetem alatt, vagy képzésének befejezése után valamilyen okból kifolyólag a szakmáján kívül eső területen szeretne elhelyezkedni. Tájékozódás hiányában ez a munkakereső elkerülheti a szolgáltatóközpontokban rejlő munkalehetőségeket. A szolgáltatóközpontokban léteznek munkakörök, ahová gazdasági végzettség híján is akár merőben más, például pénzügyi területre is bekerülhetnek álláskeresők a megfelelő nyelvtudás birtokában.

MÉG HEZITÁLOK

Miért?

Oktatóink

SLOMSKA MONIKA

PATAKI EMESE

AHMED ISMAIL

MOLNÁR KRISZTINA

VARGA TÍMEA

SITKEI FERENC

EGRI BALÁZS

MANASZIEV MIKLÓS

LENK ISTVÁN

KRIVÁCHY GÁBOR

  • Humán erőforrás - munkaerő támogatás
  • Könyvelés
  • Számlázás
  • Elemzés
  • Adminisztráció kezelés
  • Ügyfélszolgálat
  • IT támogatás

Ha még hezitálnál

JELENTKEZEM
  • Megismerheted a hozzád leginkább passzoló álláslehetőségeket
  • Segítséget nyújtunk a karrierorientációt és karriertervezést illetően
  • Támogatjuk és felgyorsítjuk a betanulási folyamatot
  • Gyakorlati, életszerű információkat adunk át első kézből

Tanfolyamunk során megismertetjük veled a szolgáltatóközpontok fő funkcióit és a hozzájuk tartozó tevékenységeket és feladatokat, hiszen a program során:

A Program szakmai tartalma több, mint két évtizedes, az üzleti szolgáltató szektorban eltöltött operatív munkatapasztalaton alapul.

A következő dolgokat érdemes tudnod a szektorban való munkavégzésről:

  • Fontos a nyelvtudás, ugyanis napi szinten dolgoznál külföldi kollégákkal!
  • Nem minden pozíció esetén követelik meg a felsőfokú végzettséget!

Végzettséged és megfelelő illeszkedésed alapján az alábbi területeken helyezkedhetnél el:

Címünk

1135 Budapest, Reitter Ferenc u. 79-81. 4 emelet 408

Telefonszám

+ 36 70 385 2136

E-mail címünk

info@knowledgepyramid.hu

www.knowledgepyramid.hu

Weboldalunk

Kapcsolat