KEYSTONE
A KeyStone egy több modulból felépülő, interaktív tudásmegosztó program, ahol Szakértőink az Üzleti Szolgáltatóközpontban megszerzett gyakorlati tudásukat adják át a szektor iránt érdeklődőknek.
A Program célja, hogy teljes, átfogó képet kapjanak a résztvevők arról, hogy miként építhetik karrierjüket a szektorban.
Kinek érdemes részt venni tudásmegosztó programunkon?
a tudásmegosztó program
Iránytű az Üzleti Szolgáltatóközpontok
(Business Service Centres) világához
Miért jelentkezz?
Tudtad?
A Programról
A KeyStone Magyarországon egy minden tekintetben egyedi tudásmegosztó program, ami segíti a szolgáltatóközpontokban való tájékozódást és karriertervezést. Jelmondata: „Tárd fel a benned rejlő lehetőségeket!”. A program tudást ad át, amellyel felvértezve magabiztosabban tudod kiválasztani a számodra tökéletes pozíciót.
A KeyStone egy jelenleg 10 modulból felépülő, interaktív tudásmegosztó program, ahol Szakértőink az üzleti szolgáltatóközpontban megszerzett gyakorlati tudásukat kívánják átadni a szektor iránt érdeklődőknek.
A teljes KeyStone tudásmegosztó program egy olyan élmény, mely munkaerőpiaci versenyelőnyhöz juttatja a szektor iránt érdeklődőket.
A program magyar és angol nyelven érhető el.
A "SELL YOURSELF" modul általános útmutatást ad a szektorban szükséges karrier-menedzselési készségek fejlesztése (pl. önéletrajz elkészítése, munkakeresés) kapcsán. Segít továbbá megérteni a különböző interjúk típusait, melyekkel az álláskeresők az üzleti szolgáltató szektorba való jelentkezésükkor találkozhatnak.
A modul teljes időtartama kb. 2,5 óra.
Az „ IT SERVICE MANAGEMENT” modul segít eligazodni a szolgáltató központokban egyre bővülő Informatikával (IT) kapcsolatos poziciók között, áttekintve hogyan működik egy IT szervezet, milyen szolgáltatásokat kínál, és a munkavállalók számra (pályakezdőknek illetve pályaváltóknak is) mennyire szerteágazó lehetőségek vannak, nem csak IT szaktudással rendelkezők számára is.
A modul teljes időtartama kb. 4 óra
A "DIGITAL AWARENESS" modul segít megérteni a szolgáltatóközpontok mindennapokban használt digitális- és RPA eszközeit és megoldásait, továbbá azok hatását a főbb üzleti folyamatokra.
A modul teljes időtartama kb. 3 óra.
A "LEAN AWARENESS" modul segít megérteni és a gyakorlatban alkalmazni a LEAN koncepcióját a szolgáltatóközpontok által ellátott folyamatokhoz kapcsolódóan.
A modul teljes időtartama kb. 2 óra.
A "HR" modul segít megérteni a szolgáltatóközpontok által ellátott főbb HR folyamatokat, mint például a bérszámfejtés előkészítését, a kompenzációk és egyéb juttatások kezelését, az ügyfélszolgálati folyamatok kezelését, illetve a munkavállalói adatkarbantartást, valamint a toborzási folyamatok ellátását.
A modul teljes időtartama kb. 4 óra.
A "SOURCE TO PAY" modul segít megérteni a vállalati beszerzéstől egészen a beszállítói kifizetésig történő teljes folyamatot. A jelentkezők betekintést nyernek a beszerzési folyamatokba, a beszállítói kiválasztásba, valamint az általános szerződési folyamatokról és a logisztikai háttér fontosságáról is ismereteket szereznek.
A modul teljes időtartama kb. 4 óra.
A "COMMERCIAL" modul a kereskedelmi folyamatok szolgáltatóközpontok által ellátott rétegét fogja össze, melyek része például a komplex törzsadatkezelés, a megrendelés feldolgozás, az értékesítés támogatás, illetve az ügyfélszolgálati folyamatok.
A modul teljes időtartama kb. 3,5 óra.
A "FINANCE” modul keretében arra világítunk rá, hogy az egyes pénzügyi folyamatok, mint a szállítói számlakezelés (AP), vevői számla-és követeléskezelés (AR), továbbá a könyvelési folyamatok (GL) hogyan kapcsolódnak egymáshoz.
A modul teljes időtartama kb. 6 óra.
A "COMPLIANCE" modul a főbb vállalati előírások, szabályzatok és szabályok közötti összefüggésekre és azok fontosságára összpontosít.
A modul teljes időtartama kb. 2,5 óra.
A "COMPASS TO THE WORLD OF SHARED SERVICES & ORGANIZATIONAL CULTURE" modul egy "iránytű", mely megismerteti a program célcsoportjával a szolgáltatóközpontok világát, és azon túl egyfajta "túlélési útmutatóként" szolgál az ott töltött mindennapokhoz kapcsolódóan.
A modul teljes időtartama kb. 4 óra.
Hallgatóknak, frissdiplomásoknak, 0-2 év tapasztalattal rendelkezőknek
Pályaváltóknak
Egy „Fordító Program” ami
segít megérteni és megismerni a szolgáltatóközpontok működését, folyamatait, „szakzsargonját”
segít átlátni a kínálkozó pozíciók valódi jelentését, tartalmát
és talán a legfontosabb, segít megtalálni a „szuperképességeidet” (mert igen, van neked is olyan!), amikkel igazán jól fogsz tudni érvényesülni új karriered során!
A Program Megalkotója
Slomska Monika
Több, mint két évtizedes vezetői tapasztalattal rendelkező vezető tanácsadó, a Knowledge Pyramid Kft. alapítója és ügyvezető igazgatója, a KeyStone program ötletgazdája, a Magyar Szolgáltatóipari és Outsourcing Szövetség elnöke. Karrierje során több szolgáltatóközpont felépítésében és vezetésében vett részt. Legkedveltebb szakmai területei a változásmenedzsment, illetve szolgáltatóközpontok alapoktól történő felépítése.
Jelentkezz Ma online képzésünkre
TÁRD FEL A BENNED REJLŐ LEHETŐSÉGET!
Ismerd meg a szolgáltatóközpontok világát!
Kinek Ajánljuk?
A KeyStone egy olyan program, amely minden tanulni vágyót támogat, különös figyelmet fordítva a diákokra, frissdiplomásokra, belépő szintű munkavállalókra és a pályaváltókra.
0-2 év Tapasztalattal Rendelkezőknek
Frissen Végzett Hallgatóknak
Álláskeresőknek
Pályaváltóknak
Miért?
Példa
Ide kapcsolódóan példaként lehet venni egy, a végzettségét nem túl régen megszerző munkavállalót, aki ugyan rendelkezik a szükséges szakképesítéssel, de nem rendelkezik megfelelő információval, tudással a szektort illetően. Emiatt a hozzá nem illő, számára hosszútávú karrierlehetőséget nem biztosító pozícióra jelentkezik.
Példa
Vegyünk példaként egy szlavisztika szakos hallgatót, aki egyetem alatt, vagy képzésének befejezése után valamilyen okból kifolyólag a szakmáján kívül eső területen szeretne elhelyezkedni. Tájékozódás hiányában ez a munkakereső elkerülheti a szolgáltatóközpontokban rejlő munkalehetőségeket. A szolgáltatóközpontokban léteznek munkakörök, ahová gazdasági végzettség híján is akár merőben más, például pénzügyi területre is bekerülhetnek álláskeresők a megfelelő nyelvtudás birtokában.
Miért?
Jelentkezz Ma Online Képzésünkre
TÁRD FEL A BENNED REJLŐ LEHETŐSÉGET!
Ismerd meg a szolgáltatóközpontok világát!
Oktatóink
Ha még hezitálnál
Tanfolyamunk során megismertetjük veled a szolgáltatóközpontok fő funkcióit és a hozzájuk tartozó tevékenységeket és feladatokat, hiszen a program során:
A Program szakmai tartalma több, mint két évtizedes, az üzleti szolgáltató szektorban eltöltött operatív munkatapasztalaton alapul.
A következő dolgokat érdemes tudnod a szektorban való munkavégzésről:
Végzettséged és megfelelő illeszkedésed alapján az alábbi területeken helyezkedhetnél el:
Jelentkezz Ma Online Képzésünkre
TÁRD FEL A BENNED REJLŐ LEHETŐSÉGET!
Ismerd meg a szolgáltatóközpontok világát!
Címünk
1135 Budapest, Reitter Ferenc u. 79-81. 4 emelet 408
Telefonszám
E-mail címünk
info@knowledgepyramid.hu
Weboldalunk
Kapcsolat